Τι αποκάλυψε ο ιδρυτής του Ισραηλινού ομίλου – Σε εξέλιξη το έτερο project στη συμβολή των οδών Δωδεκανήσου και Ναυμαχίας Λήμνου
Μια επένδυση, για την οποία χύθηκε αρκετό μελάνι το προηγούμενο διάστημα, η δημιουργία ξενοδοχείου από τη Brown Hotels στο διατηρητέο κτήριο, πρώην ξενοδοχείο «Βιέννη», στην οδό Εγνατία 2-4 στη Θεσσαλονίκη φαίνεται πως παίρνει, προς ώρας, αναβολή. Διαφορετική είναι η πορεία του έτερου project του ομίλου στην πρώην καπναποθήκη «Σακκά-Μιχαηλίδη», στη συμβολή των οδών Δωδεκανήσου και Ναυμαχίας Λήμνου, καθώς είναι σε εξέλιξη.
Όπως τόνισε στο περιθώριο της 7ης Prodexpo ο Λεόν Αβιγκάντ, ιδρυτής του ομίλου Brown Hotels, η επένδυση στο πρώην ξενοδοχείο Βιέννη έχει, προσωρινά, παγώσει, καθώς, όπως είπε χαρακτηριστικά, χάθηκε το “momentum”. Το κτήριο αναμένεται να πάρει τον δρόμο της μίσθωσης, πιθανόν σε κολλέγιο.
Αναφερόμενος στην έτερη επένδυση του ομίλου, ο κ. Αβιγκάντ τόνισε πως βρίσκεται στη φάση του σχεδιασμού με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης τα δύο χρόνια. Η συνολική επένδυση θα ξεπεράσει τα 20 εκατ. ευρώ, ενώ πρόκειται για boutique ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων.
Ο κ. Αβιγκάντ, μάλιστα, αναφέρθηκε σε δυο πρόσφατες επενδύσεις του ομίλου στη Χαλκιδική, οι οποίες αφορούν εξαγορές ξενοδοχειακών μονάδων, που βρίσκονται σε λειτουργία, ωστόσο δεν θέλησε να αποκαλύψει τα ονόματά τους.
Ο όμιλος Brown Hotels δεν σταματά, όπως έκανε γνωστό ο επικεφαλής του, να διερευνά τόσο τη Θεσσαλονίκη, κυρίως περιμετρικά αυτής, όσο και τη Χαλκιδική, στοχεύοντας να επεκταθεί περαιτέρω στην περιοχή.
Στη σημασία να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα από τον Μάρτιο μέχρι τον Νοέμβριο, αλλά και την ανάγκη να υπάρξουν επενδύσεις σε νέους, λιγότερο γνωστούς, τουριστικούς προορισμούς, προκειμένου να ενισχυθεί περισσότερο τουρισμός αναφέρθηκε ο κ. Αβιγκάντ, υπογραμμίζοντας πως στη διάρκεια του έτους θα ανοίξουν έξι νέα ξενοδοχεία του ομίλου στην Ελλάδα. Για τα τρία εξ αυτών έχει αναλάβει το management, ενώ τα αλλά τρία είναι ιδιόκτητα του ομίλου.
Το ενδιαφέρον της για περαιτέρω επέκταση της HotelBrain τόσο στη Βόρεια Ελλάδα όσο και σε νέες περιοχές, επισήμανε ο Πάνος Παλαιολόγος, πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας, υπογραμμίζοντας πως η αναζήτηση αφορά και τη Χαλκιδική, για την οποία ανάφερε πως η εταιρεία του δυσκολεύεται να βρει ακίνητα. Μάλιστα, όπως είπε, χαρακτηριστικά «οι ιδιοκτήτες στην περιοχή είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με την ιδιοκτησία τους».
«Η Χαλκιδική έχει γίνει πλέον δημοφιλής προορισμός. Παλιά ήταν το Sani ο προορισμός, τώρα είναι η Χαλκιδική, η οποία έχει σημαντικές προοπτικές και πρέπει να επενδύσει στο branding», σημείωσε ο Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της DHR Services, υπογραμμίζοντας πως η Βόρεια Ελλάδα διαθέτει πολύ καλούς επαγγελματίες που γνωρίζουν πως να προσφέρουν φιλοξενία.
Πηγη: voria.gr