«Για την Κυβέρνηση και την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη παραμένει βασικό και μόνιμο πρόταγμα. Και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2025 τον οποίο συζητούμε στη Βουλή τις επόμενες ημέρες», τονίζει ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Σταύρος Καλαφάτης, σε συνέντευξή του στην εφημερία «Today Press» και τη δημοσιογράφο Μάρθα Λεκκάκου.
Ο κ. Καλαφάτης μιλά για: «Προϋπολογισμό αισιοδοξίας με σαφές κοινωνικό πρόσημο που περιλαμβάνει 12 μόνιμες αυξήσεις αποδοχών και 12 μειώσεις φόρων και πιστοποιεί ότι η ελληνική οικονομία θα συνεχίσει ν΄αναπτύσσεται με ρυθμούς υψηλότερους του ευρωπαϊκού μέσου όρου, η ανεργία θα μειώνεται -500 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας έχουν δημιουργηθεί την τελευταία 5ετία-, οι επενδύσεις, οι εξαγωγές αλλά και ο τουρισμός θα σημειώνουν σημαντική άνοδο. Στόχος είναι να έχουμε μέχρι το 2027 μια άλλη πολύ καλύτερη καθημερινότητα για κάθε πολίτη όπου κι αν ζει».
Αναφερόμενος στη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Καλαφάτης τονίζει: «Με το Μετρό η Θεσσαλονίκη μπαίνει σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας και ανάπτυξης. Σηματοδοτεί ένα άλμα στο μέλλον για τη Θεσσαλονίκη και τους πολίτες της. Ένα εμβληματικό έργο – ανάσα, το πιο σύγχρονο και ασφαλές στην Ευρώπη, που ήρθε ν΄αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης εξυπηρετώντας καθημερινά περισσότερους από 250 χιλιάδες επιβάτες και να λειτουργήσει ως καταλύτης για την ψυχολογία αλλά και τη λειτουργία της. Έργο που αφορά τους πολλούς που ήρθε για να ενώσει την πόλη». «Έργο», που όπως υπογραμμίζει «η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ολοκλήρωσε και παρέδωσε στους Θεσσαλονικείς με αποφασιστικότητα αποδεικνύοντας στην πράξη ότι μπορούμε -όπως υπογράμμισε ο Πρωθυπουργός πατώντας το κουμπί της εκκίνησης- να ξεπερνούμε τις παθογένειες του παρελθόντος. Το είπαμε και το κάναμε», επισημαίνει.
Αναφερόμενος στον σταθμό της Βενιζέλου και για το αν δικαιώθηκε για την Κυβέρνηση η επιλογή «Και Μετρό και αρχαία», ο Σταύρος Καλαφάτης απαντά: «Σίγουρα ναι. Γιατί αποδείξαμε στην πράξη ότι ένα μεγάλο έργο συγκοινωνιακής υποδομής μπορεί να συνδυάζει μοναδικά την καθημερινή γρήγορη μετακίνηση με την ανάδειξη της ιστορίας και του πολιτισμού της πόλης μας». Όπως επισημαίνει: «ο Σταθμός Βενιζέλου αποτελεί και μια έμπρακτη απάντηση στους δισταγμούς και την καχυποψία πολλών αλλά κυρίως απέναντι σε θλιβερές -αριστερές κυρίως- μειοψηφίες που πρωτοστάτησαν μετά το 2019 μιλώντας για «έγκλημα στα αρχαία της Βενιζέλου» και με βασικό στόχο να καθυστερήσουν και να ακυρώσουν το σημαντικό αυτό έργο».
Για την εξέλιξη του project των 30 έργων για τη Θεσσαλονίκη του 2030 που είχε παρουσιάσει ως υφυπουργός Μακεδονίας – Θράκης, ο Σταύρος Καλαφάτης αφού αναφέρεται σε εμβληματικά έργα για την υγεία όπως είναι το Παιδιατρικό Νοσοκομείο -που θα είναι έτοιμο μέσα στο 2027- και το νέο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο στη δυτική Θεσσαλονίκη, υπενθυμίζει ότι ξεκίνησε η ανάπλαση του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά και τα έργα για το Μουσείο Ολοκαυτώματος, προχωρούν οι πρόδρομες εργασίες για τη δημιουργία του Thess INTEC, ο διαγωνισμός για το Εμπορευματικό Κέντρο Βόρειας Ελλάδας στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου και οι διαδικασίες για την ανάπλαση του χώρου της ΔΕΘ. Όπως τονίζει: «Ό,τι σχεδιάσαμε -και είμαι περήφανος που συμμετείχα σε αυτό- βρίσκεται στην τροχιά που χαράξαμε και προχωρά με εντατικούς ρυθμούς. Ας μην έχει κανένας καμία αμφιβολία».