Νέος οργανισμός “Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.” εν μέσω συνεχιζόμενων προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Μέσα στο πλαίσιο των σοβαρών προβλημάτων που εξακολουθούν να ταλανίζουν τον ελληνικό σιδηρόδρομο και να ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό, δημιουργήθηκε και επίσημα η νέα εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.», η οποία θα λειτουργεί με ρυθμούς ιδιωτικού τομέα και μεγαλύτερη ευελιξία σε προσλήψεις, αναθέσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών.

Η νέα δομή διαδέχεται τον ΟΣΕ, ενσωματώνοντας και την ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ στο τμήμα που αφορά τη διαχείριση του τροχαίου υλικού. Πριν λίγες ημέρες ο οργανισμός απέκτησε νέα διοίκηση μετά την αποχώρηση του Παναγιώτη Τερεζάκη και πλέον προεδρεύεται από τον μέχρι πρότινος υπηρεσιακό διευθύνοντα σύμβουλο, Χρήστο Πάλιο.

Την ίδια στιγμή, τα προβλήματα για τους επιβάτες μοιάζουν ατελείωτα, αποδιδόμενα όχι μόνο στις υποδομές αλλά και στο τροχαίο υλικό, γεγονός που γεννά ερωτήματα για τη συντήρηση των τρένων. Εκτός από τις συνηθισμένες καθυστερήσεις, σημειώθηκε πρόσφατα περιστατικό ακινητοποίησης τρένου λόγω σύγκρουσης με κοπάδι ζώων στις γραμμές. Το Intercity 55 (Θεσσαλονίκη – Αθήνα) ακινητοποιήθηκε προσωρινά λίγο μετά την Αλίαρτο Βοιωτίας, προκαλώντας μικρές υλικές ζημιές χωρίς τραυματισμούς. Μετά τον έλεγχο, το τρένο με 400 επιβάτες συνέχισε προς Αθήνα με καθυστέρηση 95 λεπτών.

Η εταιρεία υπενθύμισε ότι οι γραμμές δεν είναι περιφραγμένες, ενώ ο ΟΣΕ επισήμανε ότι – όπως και σε άλλες χώρες – δεν είναι εφικτή η τοποθέτηση συρματοπλέγματος σε ολόκληρο το δίκτυο, παρά μόνο κοντά σε αστικές περιοχές.